Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον…

Tα λόγια του Ιωσήφ προς τον Πιλάτο

«Δώσε μου αυτόν τον ξένο, που από βρέφος σαν ξένος που ήταν, ζούσε σαν ξένος στον κόσμο.

Δώσε μου αυτόν τον ξένο, που οι ομοεθνείς του από μίσος τον θανατώνουν σαν ξένο.

Δώσε μου αυτόν τον ξένο, που βλέποντας τον παράδοξο θάνατό του, παραξενεύομαι.

Δώσε μου αυτόν τον ξένο που γνωρίζει να φιλοξενεί τους φτωχούς και ξένους.

Δώσε μου αυτόν τον ξένο που από φθόνο οι Εβραίοι τον αποξένωσαν από τον κόσμο.

Δώσε μου αυτόν τον ξένο για να τον ενταφιάσω, αφού σαν ξένος, δεν έχει πού να γείρει το κεφάλι του….»

Σχολιάστε

